Uni-of-Maryland_800x500.jpg  

Asigurați un mediu academic plăcut la orice oră

Existența unei cantități suficiente de prosoape pentru mâini pentru a asigura o igienă corespunzătoare a mâinilor contribuie la crearea unei experiențe pozitive în toalete și demonstrează angajamentul școlii de a asigura bunăstarea studenților și a facultății. Tork PeakServe asigură o disponibilitate permanentă a prosoapelor pentru mâini pentru o igienă corespunzătoare a mâinilor, reducând riscul de contaminare încrucișată și absenteism. Aflați cum Tork PeakServe contribuie la întreținerea deosebit de complexă a campusului Universității din Maryland, cu 96 de clădiri de învățământ și 13 baze sportive.


Tork PeakServe deschide un nou capitol în întreținerea facilităților

Asigurând curățenia unui spațiu de peste 550.000 de metri pătrați, care include 96 de clădiri de învățământ și 13 baze sportive, echipa de întreținere a facilităților din cadrul Universității din Maryland, College Park, se confruntă zilnic cu o provocare majoră. Înființată în 1856, Universitatea s-a dezvoltat de-a lungul anilor și găzduiește acum peste 41.000 de studenți și aproape 5.000 de angajați. Facilitățile trebuie să fie în formă maximă pentru a îndeplini nevoile unui campus în continuă dezvoltare. Casă pentru Maryland Terrapins prin cele 13 baze sportive, aici sunt găzduite evenimente sportive și sunt acoperite nevoile sportive ale campusului. Cu o serie de clădiri și solicitări, echipa de la Universitatea din Maryland căuta un sistem de îmbunătățire a eficienței și, în același timp, o soluție care să acopere toate nevoile, de la clădirile de învățământ până la stadionul de fotbal. Cu ajutorul Tork PeakServe®, gradul de curățenie a toaletelor a fost sporit, iar efortul personalului de curățenie a fost redus.


Mai puține verificări, mai puține probleme

În timpul unui meci acasă al echipei de fotbal Terrapins, Universitatea poate primi vizita a până la 54.000 de persoane, cu solicitări ridicate asupra toaletelor. Managerul bazelor sportive, Thomas Saunders, a declarat că, înainte de Tork PeakServe, echipa de întreținere se confrunta cu o serie de probleme pentru a asigura o experiență pozitivă pentru oaspeți în toalete. „Înainte de joc, trebuia să decidem pentru fiecare dozator dacă ne asumăm riscul să rămânem fără prosoape pentru mâini la jumătatea meciului sau să înlocuim rolele utilizate parțial cu unele noi, ceea ce înseamnă risipă și costuri suplimentare. Când dozatoarele rămâneau fără prosoape pentru mâini în timpul jocurilor, oaspeții deveneau frustrați de cozile formate și timpul mai mare petrecut la toaletă”, a mai spus Saunders. 

Tork PeakServe a ajutat echipa să reducă risipa totală fără a afecta experiența oaspeților. Din contră, această experiență a fost îmbunătățită prin reducerea riscului de epuizare a prosoapelor, personalul putând alimenta fiecare dozator înaintea unui eveniment fără a arunca produs din acesta. „Posibilitatea de a reîncărca oricând dozatorul s-a dovedit a fi un real câștig pentru mine și echipa mea, reducând îngrijorarea cu privire la epuizarea prosoapelor în timpul unui eveniment”, a spus Saunders.


Câștig pentru personal

„Una dintre cele mai mari provocări în cazul oricărei modificări majore aduse toaletelor este obținerea sprijinului personalului de curățenie care lucrează zilnic cu produsul”, a explicat Saunders. Cu peste 165 de agenți de curățenie, gestionarea acestei tranziții și găsirea unui sistem care să funcționeze pentru întreaga echipă era esențială. Bob Pils, Director adjunct Servicii pentru clădiri, afirmă că Tork PeakServe a fost primit extraordinar de bine de personalul de întreținere, fiind foarte ușor de utilizat. „Nu am întâmpinat absolut nicio rezistență din partea personalului nostru de întreținere în ceea ce privește Tork PeakServe. Cu PeakServe, membrii echipei au constatat că pot transporta mai ușor mai multe rezerve prin clădiri datorită pachetului de transport și nu mai sunt nevoiți să se aplece așa de des pentru a aduna prosoapele împrăștiate pe podea”, a declarat Pils. În plus, cu mai puține piese în mișcare și un risc mai redus de a întâmpina probleme, echipa economisește timp și se poate concentra pe alte sarcini. 

„Obiectivul nostru este de a ne asigura că fiecare student, membru al facultății și vizitator are parte de cea mai bună experiență posibilă în cadrul campusului, iar toaletele fac parte din această experiență. Tork PeakServe ne-a permis să îmbunătățim această experiență, reducând îngrijorarea cu privire la epuizarea prosoapelor, curățenia toaletelor și multe alte probleme întâmpinate cu dozatoarele de prosoape”, a spus Pils. „Este un pas înainte pentru personalul nostru de întreținere”.