Cine nu risipeşte, nu va duce lipsă. Tork Xpressnap economisește nu numai timp la Lord of the Fries.

Lord of the Fries este una dintre primele francize fast food cu meniuri vegetariene și eco. Este un concept nou, cu magazine dotate au echipamente de ultimă generaţie, moderne, care atrag clienții.

Directorul general Sam Koronczyk explică: „Dezvoltarea durabilă este un aspect important al afacerii noastre. Lord of the Fries este un concept vegetarian, din mai multe motive. De asemenea, folosim produse locale de câte ori avem posibilitatea, cu condiția să păstrăm gustul și calitatea."
Mânați de această cultură pozitivă, nu e de mirare că dozatorul de șervețele ecologic Tork Xpressnap se potrivește de minune în Lord of the Fries. „Înainte foloseam șervețele (dozatoare) standard - clienţii luau mai multe deodată și apoi le aruncau. Era o risipă de bani și de resurse. Iar șervețelele nu erau reciclate.“ Sam explică: „Tork Xpressnap este un dozator mai ecologic decât cele folosite anterior. Este un produs mai bun și, pe deasupra, mai economic.“
 
Șervețelele Tork Xpressnap sunt disponibile în variante certificate de SDC, sunt 100% reciclabile și, mai nou, sunt produse la nivel local (AUS), iar dozatorul permite clienților să ia un singur șervețel o dată, reducând risipa acestora. Sam este de acord că aceasta e cea mai bună alegere: „Folosim mult mai puține... plus de asta, șervețelele sunt mai bune.“ Lord of the Fries folosește șervețele Tork Xpressnap 100% reciclate, fără înălbitori.
 
Lord of the Fries folosește două tipuri de dozatoare Xpressnap în toate cele șapte magazine ale sale – dozatoarele pentru tejghea și cele pentru mese. Avem de ales între patru stiluri de dozatoare, toate având o capacitate mare și fiind ușor de încărcat, economisind timp și reducând munca fizică.
 
O altă caracteristică a Xpressnap sunt panourile AD-a-Glance, pe care Lord of the Fries le foloseşte pentru reclamele din magazine. „Le vom folosi pentru a afișa pe ele produsele speciale și ofertele. Sunt perfecte pentru punctele de desfacere.“, afirmă Sam. Iar acum, o nouă aplicație web AD-a-Glance gratuită vă ușurează și mai mult misiunea, permițându-vă să vă creați propriul panou online.
Lord of the Fries intenționează să deschidă mai multe francize în Melbourne și Sydney, ca mai apoi să se extindă în restul Australiei. Sam a adăugat: „Intenționăm să ne extindem și în străinătate. Vom continua să folosim Tork Xpressnap și în aceste magazine“.

Tork Xpressnap este un dozator mai ecologic decât cele folosite anterior. Este un produs mai bun și, pe deasupra, mai economic.

Sam Koronczyk

Director general